Bloog Wirtualna Polska
Są 1 260 874 bloogi | losowy blog | inne blogi | zaloguj się | załóż bloga
Kanał ATOM Kanał RSS

Cropp fun

sobota, 22 maja 2010 15:51
Trudno jest znaleźć klip promujący kolekcję polskiej marki odzieżowej, który jest na światowym poziomie. Tym bardziej na uznanie zasługują twórcy filmu do wiosennej kampanii marketingowej No Damage No Fun dla Croppa. 


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (13) | dodaj komentarz

Reserved SS10

niedziela, 04 kwietnia 2010 18:15
W kolekcji Reserved, złożonej z kilku linii tematycznych, dominuje casualowy, niezobowiązujący styl. Często pojawiające się militarne akcenty przełamywane są przez motywy jeansowe oraz graficzne wzory. To modowe powroty znanych i lubianych inspiracji latami 50-tymi i 90-tymi oraz powiew letnich podróży w motywach wprost z safari.


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Ogród odzyskany

niedziela, 04 kwietnia 2010 12:35
– Przyjmujemy zdecydowanie długofalowy punkt widzenia i zamierzamy oferować naszym klientom produkty z materiałów ekologicznych, a także zastanowić się, w jaki sposób możemy prowadzić całą naszą działalność w sposób bardziej zrównoważony – mówi Catarina Midby, koordynator trendów w H&M. Jedna z wiosennych kolekcji H&M, The Garden Collection, została wykonana w całości z materiałów ekologicznych i pochodzących z odzysku.
– Zastanawialiśmy się, co możemy zrobić i zdecydowaliśmy się ustalić cel naszej pracy
– mówi Catarina. H&M aktywnie bada też inne materiały ekologiczne i pochodzące z odzysku, a także nowe tkaniny, które mogą przyczynić się do produkowania towarów bardziej przyjaznych dla środowiska. – Nasz zespół projektantów poświęca mnóstwo uwagi tym kwestiom. Wiele naszych podstawowych produktów, ale też sporo rzeczy najmodniejszych wykonanych jest z bawełny ekologicznej. W modzie powinno chodzić o tworzenie garderoby z podstawowych elementów, które można nosić przez wiele lat oraz dobranych rzeczy z mody sezonowej. Niektóre nasze kolekcje w H&M obejmują ubrania podstawowe, które przetrwają bardzo długo. Ubrania nie muszą być wykonane z materiału ekologicznego, aby miały ekologiczną wartość. Działania H&M w kierunku zrównoważonego rozwoju odzwierciedlają indywidualne zaangażowanie pracowników firmy i rosnącą świadomość ekologiczną naszych klientów. – To proces edukacyjny dla nas i naszych klientów – mówi Catarina. – Wszyscy musimy się uczyć o nowych materiałach, o tym jak dbać o nasze ubrania w sposób bardziej oszczędny. Możemy prać odzież w niższych temperaturach, unikać suszenia w suszarkach bębnowych i może czasem, jak robiono to dawniej, wietrzyć naszą odzież zamiast od razu wrzucać ją do pralki.


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

Sonia Rykiel dla H&M - dzianiny.

sobota, 20 lutego 2010 13:45
20 lutego 2010, dzianinowa kolekcja z metką Rykiel przeznaczona dla kobiet i dziewczynek, uzupełniona o gamę specjalnych akcesoriów, pojawiła się w wybranych salonach marki H&M. ale zacznijmy od początku.
Dzianina to znak rozpoznawczy domu mody Rykiel i właściwie początek jego działalności. W 1962 roku Sonia Rykiel będąc w ciąży nie mogła znaleźć dla siebie wygodnych, rozciągliwych ubrań, więc po prostu zrobiła je na drutach. Kolekcja ta bardzo spodobała się klientkom paryskiego butiku prowadzonego przez jej męża i to im, a właściwie własnej wygodzie i wyczuciu stylu zawdzięcza ogromny sukces. W latach 70-tych XX wieku Sonia Rykiel była prekursorką ubierania się na cebulkę, a pasiaste wzory przez nią stosowane do teraz są znakiem rozpoznawczym marki.
Kolekcja marki Rykiel dla H&M to po prostu kwintesencja klimatu i charakterystycznego stylu projektantki, którą potęgują modelki w kampanii i sesji zdjęciowej prezentujące ubrania z rozwianą, super modną rudą czupryną przypominającą lub stylizowaną właściwie na fryzurę samej królowej dzianiny.
Kluczowy look wiosennej kolekcji Rykiel to charakterystyczne paski i kryształki, pojawiające się na zbyt dużych sukienkach-swetrach, łączonych z legginsami i beretem, albo na noszonych oddzielnie swetrach, topach na ramiączkach, sukienkach z wiązaniem na szyi i kardiganach, które można łączyć z podstawowymi artykułami tego sezonu. Marynarki, szorty i rozszerzane spódnice są w odważnym kolorze głębokiej fuksji czy kanarkowo-żółtym, a na bluzach pojawia się napis "Mon Pull Rykiel" lub korona z kryształków.
Kolekcja ma z pewnością to "coś", co można nazwać paryskim szykiem. Jest odważna, oryginalna i bardzo kolorowa. Jest to też powód, dlaczego można przeczytać bardzo rożne, skrajne opinie na jej temat. Czy okaże się sukcesem? Zobaczymy. Tymczasem poniżej znajdziecie krótkie wideo powstałe przy okazji paryskiej inauguracji współpracy Sonii Rykiel z marką H&M.



Podziel się
oceń
0
0

komentarze (1) | dodaj komentarz

Projekt "Save Your Logo"

środa, 17 lutego 2010 20:04
Ponad 300 firm jako logo wykorzystuje wizerunek zagrożonego zwierzęcia lub rośliny. Dlatego Globalny Fundusz Ochrony Środowiska, Bank Światowy i Międzynarodowa Unia Ochrony Przyrody połączyły swoje siły tworząc inicjatywę "Save Your Logo", która ma na celu ochronę zagrożonych gatunków. Pierwszą firmą, która się dołączyła jest Lacoste. Firma zobowiązała się w ciągu trzech lat wydać 500 tysięcy dolarów na ochronę krokodyli. Większa część zostanie przeznaczona na ratunek zagrożonego gawiala gangesowego, ponieważ na wolności żyje już tylko ok. 1400 przedstawicieli tego gatunku.


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (0) | dodaj komentarz

piątek, 28 lipca 2017

Licznik odwiedzin:  16 004  

Kalendarz

« lipiec »
pn wt śr cz pt sb nd
     0102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Wyszukaj

Wpisz szukaną frazę i kliknij Szukaj:

Głosuj na bloog






zobacz wyniki

Subskrypcja

Wpisz swój adres e-mail aby otrzymywać info o nowym wpisie:

O moim bloogu

"I believe in style, not fashion." Ralph Lauren

Statystyki

Odwiedziny: 16004

Lubię to

Więcej w serwisach WP

Wiadomości

Bloog.pl